KHASIAT VIVIX SHAKLEE DAN TESTIMONI

 

Hi Assalamualaikum semua. Kali ni saya nak cerita tentang Khasiat vivix shaklee dan testimoni nya sekali ya. Saya yakin, mesti ada yang belum kenal dengan suplimen no 1 shaklee ni. Jom, saya cerita sedikit tengang VIVIX SHAKLEE THE NO 1 ni ya.

Bila berbicara tentang vivix shaklee ni, mesti dalam kepala terus tuju pada orang yang sedang sakit kan? Sebenarnya vivix ni bukan lah untuk mereka yang telah ada penyakit sahaja. Tetapi vivix ni adalah suplimen premium yang sangat bagus untuk semua orang amalkan setiap hari. Jangan lah tunggu dah sakit atau dah sakit sangat kronik baru anda nak ikhtiar dengan vivix. Masa sihat lah kita kena mula amalkan vivix. 

VIVIX Shaklee tidak mengandungi Alkohol, hanya menggunakan sumber/bahan semulajadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan. Vivix ni rasa dia sangat sedap. Masam, kelat dan sedikit rasa manis yang original dari ramuan semulajadi. VIVIX JUGA MENDAPAT SIJIL HALAL JAKIM. Jadi anda tidak perlu was2 dengan vivix ya.

 

Ini lah 4 Gabungan hebat ramuan yang ada dalam sebotol vivix. Nak tahu apa khasiat ramuan ni?

1.  LOBAK UNGU – Mengandungi sumber Vitamin A terbaik dan mengandungi PHYTOCHEMICAL dan ANTHOCYANINS yang merupakan antioksidan yang sangat hebat. Kebaikannya, bantu kurangkan risiko penyakit jantung serta penyakit kronik lain dan dapat kurangkan paras gula dalam darah.

2.  ELDERBERRY – Ada kandungan Vitamin C yang tinggi yang mana bermanfaat untuk mengubati penyakit di sebabkan jangkitan (infection) dari virus dan bakteria. Tingkatkan imunisasi badan, turunkan kolesterol supaya boleh elak penyakit jantung dan bantu dalam masalah kencing manis serta kesihatan jantung dan ginjal.

3.  JAPANESE KNOTWEED – Beri manfaat dalam melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah dan bantu dalam proses penurunan berat

4.  ANGGUR MUSKAT – Ini lah ramuan istimewa yang ada dalam vivix. Sumber terbaik antioksidan dimana ia mempunyai 40kali ganda lebih polifenol yang terbukti berkesan untuk kesihatan KARDIOVASKULAR, turunkan tahap GULA DALAM DARAH dan sangat membantu dalam menghentikan bahan kimia yang menjadi penyebab kanser dan ia bertindak sebagai anti-virus dan anti-bakteria.

 

VIVIX SHAKLEE ni ada banyk sangat manfaat dan khasiatnya pada kita. Ini adalah antara KEISTIMEWAAN VIVIX SHAKLEE:- 

  1. MEMPERBAIKI TENAGA SEL – Tubuh kita yang terdedah kepada penuaan akan mempercepatkan sel tubuh kita kehilangan banyak tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel tu sendiri. Di sini lah vivix berfungsi.
  2. MEMPERBAIKI DNA – Kerosakan DNA dalam tubuh kita berlaku setiap hari. Salah satu nya adalah akibat dari RADIKAL BEBAS. Disini, vivix memainkan peranan untuk baik pulih dan lindungi sel kita serta melambatkan proses tersebut. Sebab itu lah Vivix ni sesuai di ambil oleh mereka yang baru selesai jalani rawatan pemulihan kanser, contohnya Kemoterapi. Ini akan mengembalikan sel tubuh ya kepada asal di sampinh beri tenaga pada sel.

 

KEBAIKAN VIVIX SHAKLEE 

 

BAGI ANDA YANG ADA MASALAH KESIHATAN SEPERTI DI BAWAH, DI SARANKAN UNTUK MENGAMBIL VIVIX SEBAGAI SUPLIMEN HARIAN.

  • Diabetes ( Kencing Manis)
  • Darah Tinggi
  • Gout
  • Kolesterol tinggi
  • Ekzema
  • Resdung
  • Glaukoma
  • Mati pucuk
  • Perokok
  • Alzhemir (Nyanyuk)
  • Kecantikan
  • Awet Muda
  • Strok
  • Kanser
  • Jantung
  • Arthritis
  • Sakit sendi
  • Berpantang
  • cedera akibat kemalangan
  • Luka Pembedahan
  • SLE

Ada banyak lagi masalah2 kesihatan kronik dan anda di sarankan untuk ambil.

TESTIMONI VIVIX SHAKLEE

Testimoni Pesakit Diabetes (Kencing manis) yang kakinya telah luka.

Pesakit Kencing manis yang kaki nya telah luka. Beliau amalkan sebotol vivix dan Zinc plus.

Testimoni Luka bersalin secara pembedahan. Ambil masa tak sampai 3 minggu untuk sihat.

Testimoni pesakit Hati dan Alahan.

Mereka yang ada masalah alat sulit juga boleh amalkan vivix sebagai suplimen harian.

Testimoni Perokok. Mudahnya berhenti merokok dengan amalkan vivix sebagai suplimen harian.

 

Gerd dan gastrik pun boleh ambil vivix ye. Ni salah satu Testimoni kami.

 

Testimoni ni amalkan vivix sebagai suplimen untuk merancang kehamilan. Dah ramai yang cuba vivix untuk hamil.

 

Ni pula testimoni Vivix untuk Demam campak. Platlet naik dengan sangat cepat bila consume vivix.

 

Ada banyak lagi testimoni2 vivix yang kami ada. Lebih ribuan testimoni. Bukan sahaja dari pesakit2 kronik, malah mereka yang sihat juga amalkan vivix dan beri feedback positif selama meraka amalkan vivix.  Boleh lihat testimoni bawah ni ye.

Ni salah sorang pelanggan vivix saya yang dah amalkan vivix sebagai suplimen harian beliau selama lebih 3 tahun. Beliau sangat puas hati dengan kesihatannya.

Ni pula testimoni kecantikan dan awet muda. Puan ni telah berusia 50tahun, tetapi kekal cantik dan awet muda kerana mengamalkan suplimen shaklee dan salah satunya adalah Vivix.

 

JOM DAPATKAN VIVIX SHAKLEE YANG BANYAK SANGAT KHASIAT NI.

Harga Vivix shaklee adalah Rm475 sebotol. Jika anda nak lebih murah dan jimat, saya sarankan anda membeli 2 botol vivix iaitu dengan harga hanya RM760.

 

Tak cukup bajet nak beli 2 botol? Jom hubungi saya untuk dapatkan harga istimewa! (*~*)

Hubungi saya di 012.3814786 atau klik terus ke link “Hubungi saya” tu ya.

 

Sekian dulu,

Suzie Maswar

Pengedar sah shaklee

Share:
Written by Suzie
Hi saya Suzie Maswar. Seorang Suri rumah berkerjaya. Master Coordinator dalam Shaklee. Founder Group Shaklee JMS since 2012. Certified Product Trainer dan pakar kesihatan dan kecantikan anda.