Jom Stay aktif sebagai Pengedar Sah Shaklee!!

Phewwww.. berpinar juga mata tengok ID2 downline yang masih belum renew ni. Dah lah tempoh untuk renewal makin singkat.

Untuk makluman semua, renewal notis ni dah pun di keluarkan sejak bulan Ogos hari tau tau.. alhamdulillah, sambutan amat menggalakkan. ramai rupanya yang dah memperbaharui keahlian mereka.

Rugi sangat kalau anda tidak memperbaharui keahlian tu. sebab, nanti anda dah tak dapat nak buat belian produk shaklee dengan harga ahli.

Ada di kalangan downline saya yang dah lama tidak mengaktifkan ID mereka, baru2 ni beliau menghubungi saya semula kerana ingin menggunakan ID beliau. Mujur lah masih sempat untuk renewal dengan bayaran RM30 tu. Kalau tidak, beliau perlu membayar yuran keahlian sebanyak RM68.90.

Bagi yang mengaktifkan keahlian tu, bayaran renew sebanyak RM30 tu akan di convert ke E-Voucher. Voucher ni boleh di gunakan untuk membuat pembelian produk shaklee.

Tempoh voucher tu adalah 3 bulan dari tarikh renewal.

Setiap Pembelian RM100 boleh menggunakan RM10 e-voucher sebagai diskaun.
Untungkan?

Jika anda belum renew keahlian, ini masanya. Jangan lengah2 ya..

Nak Maklumat lanjut untuk Renew atau Mendaftar sebagai ahli shaklee?
Boleh hubungi saya di 012.3814786

Suzie Maswar
Pengedar Sah Shaklee
COD Sekitar Sungai Buloh

Share:
Written by Suzie
Hi saya Suzie Maswar. Seorang Suri rumah berkerjaya. Master Coordinator dalam Shaklee. Founder Group Shaklee JMS since 2012. Certified Product Trainer dan pakar kesihatan dan kecantikan anda.